Varför? Snart blir jag less

Idag hade jag idrott och det var skoj, men däremot när jag kom hem slog den där förbannade jävla tröttheten till, är så less på att den ska komma efter minsta lilla ansträngning. Det blev en "träning" som inte ens var tuff, jag tyckte att allt kändes bra men, nej nej så fel man kan ha.

I morgon blir det armbrytning igen första gången på iaf en och en halv vecka. Jag hoppas innerligt att det blir en tuff träning som jag ska orka köra fullt ut, är det jag längtar mest efter.

Jag kommer att njuta helt och hållet den dagen jag haft en stenhård helt underbar träning, då får jag vara hur slut som helst efter, bara jag lyckas köra 1½-2h extrem armbrytning, det skulle kännas underbart. Bara jag får köra klart ett helt träningspass.

17 dagar kvar tills jag flyttar, helt underbart. Jag längtar som bara den, detta känns som rätt val för mig. Att få komma iväg från sthlm och bara få njuta på ett ställe jag trvis och där jag har nästan större möjlighter att utvecklas i Armbrytning än här, då inget ont mot armbrytarna här, men det kommer att kännas bättre på ett helt annat sätt och jag kommer utvecklas bra väldigt fort på nytt sätt.
 
Blir väl mer sagt efter morgondagens träning då jag utvärderar den.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0