utvärdering av dagens träning

Jag har nog ytterst sällan varit så omotiverad till att träna som jag har varit under dagens träning.
Ingen kraft alls ingen styrka heller, är dessutom helt slut i kroppen nu och träningen var inte ens tung. Körde ju knappt. Detta gör mig så frustrerad och lessen, VILL träna, VILL ha en extremt kämpig genom tung usperhård träning men nej nej så får det inte bli. Det orkar inte kroppen av, USCH!!!!! blir så förbannad, är genom arg på min kropp att den inte orkar.


Jag vet att jag inte ska pressa mig, men jag gör ju inte det. Tränar knappt är där och säger hej ungefär och bara ler och är glad. Tror då att viljan att börja träna igen ska komam tillbaka men nej det gör den inte. Snarare  tvärtom, får mig bara att vilja komam bort ifrån det.

Men men, bara att hålla god min så kommer det bli bra. Hoppas det iaf


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0