Jadå, ska inte klaga

Dagens träning var helt okej, riktigt bra om man jämför med senaste månadernas träningar...

Kändes kul att köra idag trots att jag var helt omotiverad och ingen ork, men jag lyckades ändå bryta på ordentligt...

Nästa söndag, 8/6 ska jag i Åmsele gå en supermatcch mot Emma Ärlebrandt från Östersunds Armbrytarklubb-Jämtland Armsport, vi ska mötas i tre matcher och se vem som är bäst utav oss. Hon hade, vad jag har uppfattat det som sett mig framför allt på SM och sedan då velat utmana mig. Detta blir då av på den lilla tävlingen i Åmsele och jag hoppas att det kommer bli rejält drag där då.

Vi får se hur det blir, jag har aldrig mött hon förr så det är helt nytt. Jag hoppas kunna ha lite mer motivation då och lite mer ork i kroppen.
 
Nu är det hur som helst bara 8 dagar kvar tills jag flyttar. SÅ SKOJJIGT!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0