förbannade jävla trötthet

Ja, i morse när jag vaknade så tänkte jag att eftersom jag var ledig idag kunde jag passa på och dra ut och springa. Detta blev dock aldrig av eftersom det nästan räcker för mig att tänka träning så blir min kropp slut, fattar inte. Så förbannat jävla less idag.

Hehe, ett annat tillfälle idag när jag kände mig helt less och slut var när jag och pappa skulle lyfta undan altanbordet (det är ett rätt tungt bord), så kände jag att vänster var klart svagare men att jag inte hade någon ork i den armen och det bordet var lika tungt som ett rejält träningspass. Är nu i efterhand helt slut, haha, brukar inte ha SÅ svårt att lyfta det bordet.

Jag förstår inte hur eller snarare vad min kropp gör för att bli såhär slut. Haha, blir ju så förbannat less på att det som sagt bara räcker med att tänka ordet träning och att  sen vara helt slut.,

VILL INTE HA DET SÅ HÄR!!!!!!!!!!!!!! ÄR LESS!!!!!!!! Miljontals gånger om dessutom.....

Jag vill kuna hårdträna och dundra så ordentligt på en träning och DÅ vara slut efteråt. Då har man all rätt att vara slut i kroppen, och att sedan dagen efter ha rejäl träningsvärk eftersom man vet att man kört ett rejält pass. Detta är vad jag längtar efter. Nu rcker det bara att tänka på hårdträning så är jag slut. USCH!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
E

Hej söta, Jag önskar dej en härlig dag i morgon. Vi kan inte vara med, men vi kommer och hälsar på dej i sommar! Allt gott! Puss å kram!

2008-05-29 @ 18:28:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0