Dags att komma igång igen.

Nu har skolan, börjat igen efter helgens ledighet.

I morse när jag vaknat och ätit frukost kikade jag ännu en gång på diplomet mitt... hehe
Det är ett av de finare prisen jag har fått och jag var riktigt glad över det.
Jadu, nu för att göra en översikt av juniorkarriären som nu helt säkert är över, det jag hittills kammat hem är;

1KM Guld (enda junioren och min 2a tävling)- 2003... känns så otroligt länge sedan, men minns det väl.
1KM Brons
7SM Guld
1NM Brons
1VM Brons
1VM Guld
Årets Junior2007-
(även om detta pris mottogs som senior, då det gällde mitt sista år som junior.)
Dessutom på EM som ligger mittemellan så har där blitt tre fjärdeplatser. Men har däremot vart nära på de två EM jag varit på matchat upp, och till och med vart nära på att vinna mot två stycken som sedan har stått på pallen, så jag bör väl inte vara besviken över det, även om det känns lite surt.

Detta var ett litet urval av det jag har vunnit, detta enbart "mästerskapsmedaljerna". Känner INTE för att säga allt annat med, det är för mycket. Men "prisskåpet" börjar få ihop en del nu och jag funderar på hur jag ska få med allt när jag flyttar eller snarare VAD jag ska med upp. Någonting måste jag ju ha med mig, frågan är bara som sagt vad.

Jag har även lyckats bra i seniorklasser även under min junior tid. Så det har ju vart en totalt lyckad tid som junior. Trots skador som spökat och ibland hindrat mig från att träna under längre perioder så har jag ändå sedan efteråt kunnat göra bra ifrån mig. Eftersom viljan min är så stark och jag har tävlingsglöd stark som stål.

Jag hoppas att flytten i juni kommer gå bra och att jag då sedan kommer igång med träningen igen helt och hållet och att styrketräningen kommer igång. I så fall kommer jag att bli bättre då mer styrka på min teknik byggs upp.
Ska jag sitta och se över min hittills gångna "karriär" så kommer jag att bli grym, hehe iaf vill jag drömma om att bli det.

Nu känns det som att genom utbildningen i höst (om jag nu kommer in) börjar min väg mot att bli internationell juniortränare. Från och med i höst så kommer jag att kunna följa upp kanske till och med i bloggen här hur det går med mitt tränande. Det beror även på vilka jag kommer träna ihop med och om det blir något instruerande/peppande/tränande mot andra på träningarna, vilket jag tror att det kommer bli eftersom armsporten är byggd på så vis att vi mer eller mindre är andra och varandras tränare.

Jag hoppas att kommande sommar och hösten blir perfekt med träning så att jag sedan 25 oktober på Nordiska Mästerskapen i Finland  gör riktiga kanon bryt ifrån mig. Skulle vara kul att se hur man ligger till då och se om det ytterligare bli en vinst mot Linda Dahlgren, (vann mot hon NM-06 i Sverige) och har ej gjort det sen då. Jag hoppas dock på att kunna ta henne innan eller iaf matcha upp hon rejält.

Laddning med vilja och jävlaranamma tills kommande tävlingar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0