2 sm medaljer och årets junior :D

1 Brons i vänster arm -70 kg senior
1 Silver i höger arm  -70 kg senior
2007 års junior-flickor
"Ett mångårigt slit gav till slut resultat. Den ädlaste av medaljer erövrade hon under hösten 2007. Hennes ihärdiga arbete att utvecklas som armbrytare har smittat av sig på andra.

Hon är en av våra stora stjärnor-en förebild för alla unga tjejer."


Detta var vad jag lyckades kamma hem under 2007 års SM samt motiveringen som stod på mitt diplom för årets junior. 

Det känns underbart att veta att allt slit blev bra.... tillslut. 

Jag lyckades dessutom med under helgen få tillbaks en sak jag saknat, motviationen vid tävlingsbordet... det var underbart.

Nu till sommarn, efter min flytt då blir de te att komma igång ordentligt med träningen.

Nu blir det slappt ett tag sen ska träningen kommas igång med ordenltigt, kroppen behöver vila nu, det känner jag, den sade ifrån idag i bilen på väg hem, då somnade jag på en gång. Kroppen min har ju fått tåla mer än det senaste halvåret tillsammans, hehe.

Ja, dessutom klarade jag invägning galant i torsdags, med ca 1 liter kaffe i kroppen och ett ägg så vägde jag in på 69,5, perfekt vikt. Men usch, vad jobbigt det var, jag ska nu försöka se till att genom träning kunna hålla mig under 70 så gott som hela tiden, så att styrkan hålls igång samt att intre behöva pressa kroppen mer innan invägning

Nu ska här laddas på med jävlar anamma....


Kommentarer
Saras fanclub i Linköping

Du vet, vi är grymt stolta över dej hjärtat! GRATTIS!

2008-05-04 @ 17:52:00
Monika & de små

Ett JÄTTEGRATTIS från fancluben i Bålsta..*L*, du är ju bara så BÄST..Kram på dig, må så gott och var rädd om dig.

2008-05-04 @ 22:28:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0