sista sunderbydagen....

Idag bär det då av ner te sthlm igen. Eller ja ikväll 21.25 går tåget ner te sthlm igen.

Nu sitter jag här, kvart över nio och Karin har inte ens vaknat, inte vad jag vet iaf. Jag har dock hunnit göra mig helt i ordning och sedan är det frukost sopm gäller, då när hon har stigit upp.

Idag vet jag inte vad som kommer hända, det blir packning för min del så mycket vet jag, och sen blir de te å åka igen som sagt ikväll.

Imorogn när jag väl är framme blir det te å ta en liten tur ner på träningen och säga hej te alla. Var ju ändå ett tag sen som jag träffa dem senast. Någon träning för egen del blir det inte men som sagt att vara lite social är inget fel. Kanske finns någon annan på plats som inte ska träna.  

Om tre veckor (29 mars) idag är det tävling i Skänninge, Smash Arm, har varit på den tävlingen alla dess år som den funnits och ska dit i år igen. Ska bli himla kul och se vilka som är där i år och kämpar om medaljerna. Jag vet iaf att jag är en utav dem. Men eftersom jag blivit gammal i år, (senior), så har jag inte så många klasser att välja bland. +65 kg senior är den klass som är aktuell för mig.

Solen skiner idag och det är väl någon/några minusgrader utomhus, och snön lyser vit. Det känns som en riktigt underbar dag att befinna sig utomhus, tyvärr blir det nog inte så mycket av den lyxen för mig idag.

Jahaja, vad sker nu en stund? Ska fortsätta se på fyran där det är en intervju med Jenny Kallur.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0