partyfrizza, armbrytning och dagen efter anja pärsson....

...Det är;
1. Hur håret mitt ser ut,
2. Vad jag kommer träna ikväll
3. Hur jag åkte slalom igår

Igår kväll bar det iväg te slalombacken, himlars se kul de va å åka, har inte åkt på ett år. Jag kände efter en stund att det krävs att man åker några ggr varje vinter för att bli bättre, inte att bara åka en gång varje år. Hehe

Jahaja, nu sitter jag och lyssnar Helene Sjöholm och käkar äpple sopm, jag skurit upp med morakniv haha, bästa fruktkniv som finns... hehe

Jag har som jag partyfrizyr nu, Karin gjorde i ordning en frizyr i mitt hår som te en början såg riktigt gälet ut, men som te efter en stund såg helt okej ut.

Ikväll blir det mera Armbrytning, riktigt skojsigt. Efter denna vecka bär det ju av ner te sthlm igen och sen blir det träning med hemma klubben igen. Nu satans blir det hådträning till SM och så blir det en koll på Smash Arm den 29/3 hur  formen faktiskt är. Jag hoppas på att tävlingssuget kommit tebaka då. Om inte annat så blir det himlars skoj att faktikst bara träffa alla ch se hur dem kör så att det går att analysera det te SM,

Om lite mindre än 2 månader så kommer Nora&Erika hem igen från Alaska, där dem jobbat i ett halvår, med slädhundar. Det ska bli skoj att träffa dem igen.

Undrar vad vi ska äta te middag idag..?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0