motgångar och medgångar

Det är ju tur att det finns både och... och att jag vart med om båda, annars hade jag aldrig varit där jag är idag.


Igår var jag på träningen och bröt litegrann, kändes inte bra, var så ur form och så slut. Slut på ett sätt som jag inte har varit sedan VM. Det är inte så trevligt när det är tävling på G och man då även vill att formen ska vara hyffsat sånär iaf.

Jag är duktig på att peppa andra och säger då att det är nyttigt med vila ibland och man ska inte pressa kroppen hårdare än man orkar för dagen. Varför lyssnar jag inte på alla mina egna tips själv?

Jag trro att det är tid för mig nu innan Smash Arm och vila tills det att tävlingen väl ska gå av stapeln. Jag Kommer fightas om medalj där, men samtidigt så ser jag den tävlingen som en koll till SM bara för att checka formen.

Jaja, jag gar väl inte så mycket val nu innan SM, jag tror att fram tills dess så blir det mycket vila, för att väl där kunna vara grym som attans. Vi får väl hoppas iaf. Det blir ju tuffare i senior för mig i år än vad jag ar haft tidigare år. Nu är det på blodigt allvar.

På onsdag kväll blir det iaf en liten sprinter tur i skogen med Pia, det ser jag fram emot, vi har inte sprungit på länge hon och jag. Nu jävlar måste vi komma igång ordentligt till SM. Styrketräning står också högt på listan. Och nu känns det som att det kommer att bli av. 

I år kan vi bli riktigt många från Team Stockholm på SM tror jag, iaf känns det så nu, i olika åldrar, och olika former av veteraner och nybörjare. Vi får se hur det blir, jag tror att vi har stor medlajchans i år. Och då hoppas jag inte för högt utan realistiskt. Vi ska kämpa på och visa våra talanger.

Nu startar lektionen min.


Kommentarer
Jocke

Hej!

Svara på dagens fråga på
http://vastertorp.blogg.se/1205736226_dagens_frga.html

Tack för din medverkan & Ha en bra dag!

Mvh

JB

2008-03-17 @ 08:20:59
URL: http://vastertorp.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0