inte alls länge kvar

Mindre än 48h kvar te's invägning har varit och tävlingen börjar....

Motivationen är dock inte helt och hållet fullt på topp än men den kommer nog så småningom, det känns iaf så nu, sen är det bara till at hoppas på att träningen, när jag kommer tebaks te sthlm igen funderar så bra som den bör göra.

På lördag vet jag iaf att hur det än kommer att bli så blir det tufft motstånd, och det är det jag vill ha, för då mitt i alltihopa kan det komma en nytändning och satans så strak jag isf kommer bli, iaf inombords.

Om inte annat så kommer det fullt och hållet at bli skojjsigt att träffa alla, det är ju ändå så att halva nöjet med en tävling är att träffa alla som man inte sett på ett tag.

Det kan nog bli så att jag i dag eller i morrgon tar mig ut på en liten härlig promenad...Vi får se.
Nu blir det snart mat, kyckling och ris... nam nam se gött de blir...


Kommentarer
Hej hallå där du allra bästaste Sara..

Du var ju alldeles lagom taggad och laddad idag
hörde jag av medaljmamman.
Du är ju bara så himla BÄST, ett jätte GRATTIS från oss alla här till dig.
//Monika och de små..

2008-03-29 @ 23:09:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0