ännu mera armbrytning

Igår blev det te att bryta med luleå tjejerna. Himla kul det var att få träffa dem igen.
På torsdag blir det mera träning och då får vi se vad armarna klarar.
Blir ju instruering på kolan idag, (där karin går) så nu står det ett bord i hallen och vardagsrummet, och sedan kuddarna uppe på Karins rum, det är verkligen delat det bordet.

Ikväll bär det av te backen för en slalomtur, ska bli skoj, är ungefär ett år sedan som jag första gången åkte slalom och i och för sig senast med. Det ska bli roligt.
På lördag bär det av ner te sthlm igen, inte lika roligt.  

Får se, när jag träffar Novie nu, när hon flyttat ner te sthlm.


Jadu, vad mer bör skrivas? Jag kommer inte på så mycket. Få väl se när det blir något skoj att rapportera nå nytt nästa gång.



Kommentarer
Erika

Hej tjejen. Keep up the good work :) Fasen alltså vad sugen jag blir på att träna armbrytning igen. Saknar det så jäkla mycket. Det är skitkul att läsa din blogg :) Mångar kramar från Erika.

2008-03-06 @ 08:19:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0