6 dar kvar te´s tävling....

Motivationen finns inte helt där, men jag tror som det känns nu att det kan komma tt tändas en låga då.

Jag kollade just mailen och såg att jag fått ett mail utav den tjejen som jag bröt mot i finalen på VM, jag har sökt henne lite granna och nu genom en lettisk armbrytare fått tag på en litauisk armbryterska som känner Toma(hon jag mötte). Jag blev så glad när jga läste mailet och jag tycker att halva nöjet med tävlingar är att få träffa alla jag känner, och vill även att det ska kunna bli så även när jag tävlar utanför sveriges gränser.
 
Detta kan vara en motivations bit för min del tror jag. För håller vi kontakten och sen märker att vi är på samma tävling så vet jag en som kommer vilja ha revansch och något som är peppande för mig är när jag vet att jag är jagad, för då måste jag ladda upp ännu mer ;)

Nu sitter jag hemma hos mormor och bara kopplar av, har hälsat på moster en stund. Det var skojsigt, har inte träffat henne på ett år.

Dessutom ska jag börja träna ihop med Novie nu snart när jag kommer hem igen. Och jag kommer att öka springturerna  med, kommer springa med både Pia och Novie, Det blir himla bra. Ligger nu på 71,5 kg ungefär och Jag hoppas att det inte blir så mycket tyngre än så. -70 för SM börjar nu kännas möjligt och dit SKA jag.

Nu blir det nog några promenader i veckan, det hoppas jag iaf, gick ca 5-6  km igår jag och pappa det var himla skönt att få röra på sig.

Nu blir det inte så mycket mer skrivet idag, mer rapporteras i veckan, hur läget är och sedan hur det har gått på tävlingen på lördag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0