29 Mars närmar sig...

Med stormande steg, eller vad det nu heter...

Jag sitter nu här och har näst intill enbart en sak i huvvet... Smash Arm Smash Arm Smash Arm Smash Arm Smash Arm Smash Arm Smash Arm!!!!!

Haha, jag vet, annat finns där med det är så klart sant, men jag känner att mitt högsta fokus för tillfället ligger där och jag önskar tom att jag kunnat ha mer fokus på det än vad jag nu har.

Ska bli så skönt att studenten nu närmar sig med väldans fart. Då kan jag lägga upp fokuset på träningen på ett helt annat sätt, det ska bli så skönt när jag kan göra det. Då kanske det börjar gå bättre och ny väg efter nytändning kommer att sökas då. En annan väg att ta för att nå toppen, och där med nå toppen på ett nytt sätt än innan. Nu är det tuffare för mig, nu är det dags att sadla om. Nästan helt och hållet från ruta ett, detta för att en dag bli så bra som bara är möjligt.

Jag vill figthas i toppen internationellt, jag vill kunna visa att jag håller, visa för mig själv om inte annat. Jag vill ju kunna visa att jag har tagit ett VM-Guld och jag vill visa VARFÖR. Dit ska jag fortsätta kämpa tills det är bevisat!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0