12 veckor kvar i skolan....

Men dock bara 3 kvar till Smash Arm.
29 mars
är de som är intresserade av att komma till Biografen i Skänninge för att se något riktigt spännande grymt välkomna.

Som sagt 29 Mars är det dags för mig att tävla igen och jag känner mig förvånansvärt nog taggad och laddad tills då. I år kommer det nog att bli grymt tufft, tror ärligt talat att det är nog tuffaste året i år på den tävlingen.

En annan sak som är roligt är också att i år blir det nog runt 10 tävlande från stockholm. Kanske även t.o.m. flera. Blir riktigt roligt tycker jag. Jag säger redan nu, ojojojojoj, hur ska min hals klara av det? Hehe, jag kommer nog vara rät hes efter en hel dags skrikande och hejjande, hehe.

Tur det finns halstabletter

Jahaja, Hårdträning nu som gäller, både te Smash Arm och SM. Men framför allt te SM.

Snart blir det till att dra te skolan.... Skönt med sovmorgon ibland.


Kommentarer
E

Aha, kan även den 29e! puss!

2008-03-13 @ 15:23:15
E

Såg du Mello? HUR kunde Kristian förlora mot Amy Diamond i Armbryt? och borde de inte haft ett redigt bord? Och en bättre domare än Christer Björkman?
Det är ingen ordning på nåt.
kram!

2008-03-15 @ 23:01:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0