Nu tar träningen fart....

Hoppas jag iaf.

Har nu idag skaffat gymkort, ställde mig även på vågen ikväll.. hehe, ska jag hålla mig kvar under 70 kg så bör jag börja träna, hehe, 75,4 Nu är jag tyngre än på länge hehe, dock med linne, t-shirt och jeans, men ändå.

Ska se till att träna nu några dagar i veckan. Ska dit i morgon och se över stället och börja mjukköra, ingen ide att pressa kroppen nu när motivationen just kommit tebaka.

Men det känns så härligt, nu kan jag styrketräna på så annat sätt och även träna utanför armrbytningen. Eller ja, jag kan köra mycket mer. Är så glad. Dessutom var Therese förbi här i lägenheten, inte träffat henne nåt nästan nu i sommar och över en månad sen vi sågs. Var riktigt skoj att träffa hon igen :D

Nu blir det förmodligen mer att blogga om nu framöver. Hoppas det iaf.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0