Junior Arm Camp 2008

Idag, om några timmar drar jag iväg med bussen upp till storuman för att åter igen vara på Junior Arm Camp,

Känns himla skoj, längtar som attans te att få träffa alla igen. Är ju flera som jag inte träffat på länge.

Har inte så mycket att skriva om bortsett att jag, tänker, besöka en sjukgymnast i storuman nu under veckan för att boka en tid hos han för min handled. Min gamla handledsskada har dykt upp igen och vill verkligen få det att bli bra nu. Därför vill jag prata med en sjukgymnast och och höra hans åsikt, samtidigt som han får höra min. 

Hoppas det blir bra nu och att den får läkas så inge hinder dyker upp.

Nästa vecka blir det även gymmande då jag och min gym kompis Katrin ska börja träna ihop. Jag längtar även till det med.

Känner av att ryggen krånglar, inge härligt nu inpå lägret, men får se till att inte göra nå småfel nu i veckan och inte över belasta den i onödan. 

Låg dessutom nu på morgon vikt 70.3, ska se sen i slutet av veckan, faktiskt först söndag kväll, vad kvällsvikten är då.

Nu ska jag städa lite mer och packa det absolut sista.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0