hmm... nja... inte som jag ville

Ja, det var ju det, det gick ju inte helt och hållet som jag ville.... Tyvärr..

Lite domarmiss, tyvärr så fick jag ingen ommatch i finalen då jag faktikst vann första matchen och skulle fått omstart/rematch.

Detta sade de andra till mig efter prisutdelningen... aja... Jag testade nytt grepp och drog ner linda, men men, ska inte klandra domarna, jag gjorde själv misstag då jag dömde. Tyvärr och det berodde på ovana.

Jag Vet innerst inne att jag har Linda, iaf i högern. Jag slutade ju 2a där som vanligt i högern då jag möter henne. Men nästa gång vi möts, då har jag henne redan i kvalet. I vänster kom jag fyra, den förbannade foulen som dubblades haha... överladdad eller var då armbågen lyfts redan i start position??? Denna gång med riktigt bra erfarna domare, så kan inte skuylla på dem, kan bara skylla på mitt adrenalin som var för högt.

Ska se te å fixa gymkort nu i veckan, så jag kommer igång med träningen nu rejält. Måste bli starkare nu, trots att jag har träningsvärk i både händerna och armarna. HÄrlig känsla, njuter mer eller mindre utav det hehe.

Nu Måste jag äta frukost, magen kurrar efter mat.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0