hmm... blir det bra eller?!

30 juli är det Junior Arm Camp som gäller. Då satans är det träning som gäller. 
Jag har sett fram emot Arm Camp sen i fjol, trots att jag varje morgon inombords inte ville upp ur sovsäcken eftersom jag hade sån förbannad träningsvärk i hela kroppen. Men jag visste ju att jag inte var ensam, så det vara ju bara att stiga upp. Sen ville jag ju även fortsätta dagens kommande träningspass så det var svårt att ligga kvar.

Blir så glad när jag tänker på kommande träningspass och vad för mål jag vill lägga upp. Det känns nu som att kommer jag bara igång och tränar är inget mål omöjligt att slå... sen kan det ju bra ta lite längre tid att nå vissa av dem hehe.

Några mål:

- Dunka Irina Makeeva i höger i kanada.
(en riktigt ruggig ryska som jag egentligen bara vill möta då jag aldrig gjort det förut, sen hoppas jag även att jag kommer iväg till Kanada)

- Spöa Heidi Andersson i höger arm. (får jag bara matcha upp henne ordentligt till en början är jag helnöjd, vi är båda höger brytare... och jag kommer närmare. Dessutom kör vi helt olika teknik så jag vet vad jag måste träna på.)

- Hamna över Linda Dahlgren i finalen, även detta höger arm. (möts vi, stoppas jag alltid i finalen, men jag vet exakt hur jag ska göra för att ta henne)

- Försöka Vinna över Sarah Bäckman i vänster arm då både hon och jag är i form. (har vunnit mot hon några gånger men då har hon inte vart i form, vilket känns synd då hon är ruggig vänster brytare. För då har hon vid senare tillfällen sen tagit mig i vänster och jag kanske då till och med haft mer att ge.)

Finns nog fler mål, fler mål ska komma upp då man alltid ska ha mål att träna efter.


Kommentarer
Sarah

Det kommer, det kommer. Fortsätt bara träna och kämpa på, och lägg ribban högt - då når du dina mål tillslut.

Ses imorgon!

2008-07-29 @ 22:10:12
URL: http://dorow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0