Tidig morgon...

Jag vet... klockan är halv åtta om några minuter och syrran ligger och sover på över våningen. Jag har redan haft 1,5h sovmorgon än vad jag brukar ha när det är skola så jag är rätt så utvilad ändå. Hon går nog upp om en halvtimma eller så. Jag ville inte väcka henne så jag gick upp istället...

Idag bär det av till, Sorsele efter en liten tur te Lule. Jag är så längtansfull, det ska bli så kul å träffa alla härliga armbrytare igen. Dem, har jag inte träffat sedan i somras ska bli så kul.

Springturen igår blev en härlig promenad efter lite springandes, jag var ännu mör i kroppen kände jag när vi drog ut. Jag trodde att jag skulle vara i bättre form än vad jag faktikst var.

Jag och Karin gjorde igår kväll en himlars god, yoghurtdrink. Alldeles lagom att få i sig på kvällen, sedan efteråt blev det ett antal frukter... Länge sedan jag åt så här mycket frukt senast.

Antar att Karin nu går upp om en kvart 20 minuter eller något sådant, då blir det väl frukost, sedan en skön dusch och sedan bär det av igen.

Då jag har tillgång och tillfälle kan jag uppdatera hur dessa dagar har varit.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0