Snart dags för tävling......

Och jag är redan nervös.....
Eller har i och för sig redan varit det ett tag. 73.9 kg i kvällsvikt och en låga som sakta men säkert börjar tändas så ska det nog gå bra nästkommande lördag.

Då är det dags att efter 3 månader utan tävlan (senast 10 november-2007), att än en gång få gå upp på scen för att ställa sig vid bordet för att sedan vid genom ett högt vrål förhoppningsvist få ner motståndaren i kudden.

9 dagar kvar och jag känner att det, iaf som det känns nu kunna gå rätt bra. Det är ju 2 år sedan jag senast var på Golden Arm och som sagt 5a blev mitt resultat då. Jag hoppas på högre i år. Men det kommer vara tuffare än tidigare år så får inte ställa för höga krav. Men får jag rätt uppladdning då kommer det nog att gå bättre än så. Och det kommer ju också att vara så trevligt nu när jag får träffa allt roligt folk igen, och säkert börja snacka med några nya med, nästan alltid att det blir någon ny som man börjar snacka med på tävlingar.

Jag ska försöka redan nu under helgen sedan i kommande vecka att ladda upp, mer eller mindre så att jag väl på lördag morgon är taggad som bara den.  Vilket jag hoppas och vill att jag ska vara. Sedan drar jag upp till Sunderby och där blir det hårdträning i två veckor. Då om inte annat är jag i form, efter att jag kommit hem därifrån.
Då önskar jag att jag nästan får akta mig för mig själv vid bordet, för då finns där kraft och vilja i kroppen och armarna mina.

Men det märker jag då hur det blir då.


Kommentarer
Karin

ja, hårdtärning. Ojoj.. vad jag ska jag hitta på åt dig? Spinningpass efter spinningpass, löpning. Om du hade haft skidor, det kanske går att hyra, så kunde vi åka lite i Suderbyn och på Ormberget...

yaaaaah

2008-02-14 @ 22:37:03
URL: http://hjortronflickan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0