Imorogn smäller det.

Jadu, i morogn är det dags att tävla. Första tävlingen sedan november förra året.
Jag, sitter nu här hemma hos armbrytarpolare och är rejält laddad. Formen känns nu som helt underbar och Adrenalinet är högt, lite för högt men det kommer att sänkas till jag står vid bordet.

Jag trodde inte att det skulle känna så här bra inför i morogn. Inte med tanke på att formen vart helt ur balans senste månaderna. Det är underbart, det är denna känsla som jag saknat på träningarna.

I morrn bär det sedan av till  Sunderbyn, (på kvällen) och är framme på söndag vid strax efter halv ett på dagen, sedan på onsdag bär det av te storuman, och är där till fredag. Sedan blir det nog inte så mycket långa resor, under vistelsen där uppe, möjligtvis att jag far en liten trippp te pite och hälsar på en annan armbrytar kompis, en jag inte träffat på ett halv år. Om jag nu får tag på henne.

Hårdträning är vad som står planerat på schemat nu först och främst under min "semester". Hehe, oooja, rejäl "semester"... haha.

Nu hoppas jag att jag får åtminstone 2 timmars sömn i natt. Sedan blir det en god frukost och därefter en härlig biltur till Eskilstuna med ejäl uppladdning hehe, eller något liknande.  

Meddelar mer hur det gått i morrn då jag kommer åt en dator, högst troligt då jag är uppe hos syrran.


Kommentarer
zalina

snubbla förbi här , passar på att önska en trevlig kväll :)

2008-02-22 @ 20:05:19
URL: http://zalinakarlsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0