Hårdträningen har börjat... iaf snart....

Nu sitter jag här, klädd för att springa.

Gröt te frukost så magen är mätt. Fortfarande så är jag öm i kroppen från i lördags. Det tär på kroppen att slita hårt på en tävling. Det var iaf skönt att jag inte var så satans trött igår. Visst jag hade en slappar dag, det kan jag inte neka, men jag brukar ofta iband knappt hålla mig vaken dan efter en tävling.


Nu väntar iaf en liten sträcka på 7 km, den ska "plågas" igenom nu när jag är här uppe. Det blir lite seg början, men jag och Karin ska springa denna ihop iadg och i morgon sedan far ja i morgon på dan te Sorsele. Min kompis Linda ville jag skulle komma dit och bryta lite med dem.... Hehe, men jag får väl passa på att komma förbi när jag ändå är i trakterna....

Efter Springturen idag så ska vi ta oss en liten tripp in te lule och handla lite, det blir väl lite mat och lite annat behövligt. Det blir härligt att vara ute och springa, -2 garder ute och solen skiner lite halvt. Det snöar inget just nu, men kommer nog att göra lite senare.

Ska bli så skoj att fara å bryta med Sorsele brytarna och få träffa dem igen, sen även dan efter blir det mer träning :D !!!!JAAAA!!! hehe, då blir det storuman och mer träning... Jag ska vara hel slut på fredag då jag far hem igen. Ska bli så härligt att på fredag vara helt satans slut :D 

Så skönt det är att nu var "hemifrån", hehe, är inte så direkt hemma nere i sthlm. Och i morgon blir det en s.k., Hemresa, när jag far bortåt, Storuman-Sorsele trakterna. Ska Iaf bli skoj att får träffa de härliga polarna igen.
Nä, nu snart är det dags för mig och Karin att bege oss ut i spåret. Meddelar väl ikväll eller i morgon hur det går med träningen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0