början på detta...

Jahaja, nu har jag själv satt upp en blogg. Hade tänkt att det skulle vara möjligt för dem som vill kan läsa här om de är nyfikna på min träning och min uppladdning.

Det är ju då just nu inte så mycket som man kan kalla träning, inte än, men jag ska banne mig lyfta arslet ur vagnen och börja träna ännu hårdare. Stora målet i år är ju SM i Vimmerby 2-4 -Maj.

Jag har ju iof redan innan då tävlingar, så självklart kommer det även att läggas upp här med.
23:e denna månad så kommer jag att tävla på Golden Arm, bästa resultat sedan innan är 5:e plats, och det är två år sedan så jag hoppas att dte blir bättre resultat i år. 


Kommentarer
Storasyster

Hey på dig lillasyster...
så du har hittat dig hit nu också.. skojj

snart kommer du upp till mina norrländska marker:) Haha

2008-02-07 @ 16:19:20
URL: http://hjortronflickan.blogg.se
E

Kul med en träningsblogg, jag ska följa dne slaviskt! Lycka till, och om inte annat så ses vi på SM! Puss å lycka till!

2008-02-07 @ 19:12:10
Mormor

Hejohå!

Det är bra Sara,vi ska följa dej o heja på på dej
så mycket vi kan.
21,22,23,24 armhävningar puh stön

Det var inte sanning...
Kramis mormor

2008-02-08 @ 15:54:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0