- Detta trodde jag aldrig om dig.....

.... Var vad jag fick höra då jag för andra gången i går gick upp högst på pallen och tog emot Medaljen plus bucklan....
Kan dock säga att jag svarade; - "inte jag heller faktikst".

Som Sagt det är så himla fantastiskt sjukt... JAG KAMMADE HEM GULD HÖGER I OCH VÄNSTER ARM +65 KG PRO...

Jag är så glad... himlars glad och stolt... Det känns så underbart. Nu befinner jag mig uppe i Sunderbyn hos Karin och två veckors hårdträning framför mig.... På onsdag bär det dock av te Storuman en sväng... Blir där te's fredag om nu inte någon promt ber mig stanna över helgen ;-) Är alltid skoj att träffa kompisarna så mig gör det inget om jag stannar någon dag extra.

Idag smärtar dock handen lite och trött i kroppen, håret är skitit och jag känner mig något res-skitig... Hehe,
dags att hoppa in i duschen senare i kväll... Det kommer att vara skönt.

Mer info kommr komma nu i veckan, eller då jag har tid/ork att rapportera;)


Kommentarer
Monika

Hallå där "BÄSTA SARA" hörde av medalj mamman hur bra det gick för dig igår så ett JÄTTEGRATTIS till dig.
Hoppas du och syster har det så bra och att ni rår om varann ordentligt..*L*

Om du ändå ska till Pite kan du ju ta med syster och hälsa på hos min E, och kika på hennes zoo..*L*

Kram och ha det så jättebra..//Monika

2008-02-24 @ 18:05:32
E

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!

Tur du har blogg så man får reda på lite...

Kram och ha en skön vecka hos syrran, E å U

2008-02-27 @ 22:02:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0