planns become suddenly changed/ändrade planer

Since thursday I haved look forward to the training today but this morning they became changed. Yesterday I had ace in a tooth so I tooked painkiller so it should dissapear. In the evening i suddenly became really warm and became dizzy and feel sick. Then I throwed up and were still dizzy... This morning I were not better yet so the training became cancelled for me.  So today I have just realxed and I have also been veeeery restless... Not the thing I had planned... But on tuesday its training again and then I will be back on track again for a real hard training.

_______________________________________________________________________________________________


Idag vart det inte den bästa dagen för mig. Igår gjorde en visdomstand ont så efter smärtstillande för den så mådde jag plötlisgt illa, blev först riktigt varm sedan illamående och yr och spydde tyvärr sedan sen, idag var jag fortfarande inte bra så dagens träningspass blev inställt. Idag har jag vart väldigt rastlös eftersom jag inte kunnat träna och fått dan som jag i förväg hade planerat den... Trots att jag längtat efter denna träning sen i Torsdags, men på Tisdag är det träning igen och då jävlar är det hårdträning som gäller....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0