nog är jag nervös allt...

Usch... denna nervositet...Är så jobbigt att vara nervös. Sitter nu hemma hos moster min och har  semester. Om tre dagar ska jag tävla. Nervöst nervös nervöst.... Jag vet.... Jag HAR gjort detta Mååååååånga gånger förr, men jag är lika nervös inför varje tävling för det. Fast såhär nervös har jag inte varit på länge. Är svårt att för andra förklarahur olika slags nervös man/jag kan vara inför varje tävling. Men nervös är jag, vet inte för vad denna gång. Är en tävling som ska köras enbart på skoj, behöver inte vara ororlig för vikten. Ska gå gå +65kg då det är den enda viktklass som jag har att välja på men endå är jag så nervös. Dessutom är det ingen stor tävling. Det är bara det att kan bli tufft startfält i min klass, och det är högern som är "min" arm och där kan jag nog få svårigheter att nå pallen.

Madde, Rebecka, är två som jag vet att det blir svårt att ta, men med nog med laddning, jävlar anamma och lite vilja, då kanske jag har chansen att kunna komma långt, det hade vart skoj att veta åtminstone ett namn i förväg som finns med i klassen,

8 Mars är det World Challenge, (Världens Största Damtävling), i Lisebergshallen i Göteborg, så fort jag vet mer info om den tävlingen vilket jag tror blir rätt snart så kommer info om den komma upp även här.

Kommer inte på nå mer att skriva här... Ev så hinner jag skriva ett inlägg till innan jag åker men det är inte säkert...  Men det märker jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0