nerverna finns med mig

Sverige har under ArmbrytarVM kammat hem hela 18 medaljer.... 6 GULD!!!!!!!  Fy fasiken vad grymma dem är.... Känns lite trist att jag då suttit i sverige  och bara tänkt på dem...
http://www.storumanarmsport.se/default.asp?pageid=30379 Här finnes svenskarnas resultat... FYSATANS  säger jag bara....

Ett STORT grattis till de alla medaljörer är vad jag vill säga...

Jag kommer att till helgen nu tävla  själv på lucia dunken i storuman, 13 dec och jag är nervös. Så jag hoppas att eftersom jag är nervös redan nu att dte kommer gå bra. Men man vet aldrig, ska hur som helst iaf se till att ha KUL!!!

Är nu på semester hos moster och hela hennes familj i Östergötland och det var skönt att komma hemifrån nu ett tag. November var bara jobb och plugg och jobb och plugg och jobb och plugg och lite träning för min del så behövde lite vila kände jag. Men till helgen bär det hemåt igen och det är minst lika skönt...

Kommer ej på mer jag ska skriva.. kanske kommer på ngt i veckan, man vet aldrig.. kanske kan bli något senare i veckan...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0