har väl inget nytt att säga....

Ja, som jag skrev så har jag väl egentligen ingenting att säga men jag kände för att skriva lite iaf. Nu sitter jag här radion är igång och red hot chilli peppers- californication tog just slut.

Ute har det fallit några cm med snö, längtar dock hem till snön därhemma, är ju några dm mer än här. I morrn kväll bär det av hemmåt igen och jag ska sitta där på et tåg i 16 timmar för att sedan ställa av mig väskorna någonstans för att göra mig redo för att tävla. Lucia Dunken i storuman är vad som står på pallen då och jag hoppas att dte blir skoj.

Som jag skrev i förra inlägget så är det som sagt två tjejer som jag vet att jag kommer ha i min klass. Jag hoppas att det blir tufft. Visst det är en "liten" tävling, men det hindrar inte mig. Har många "småtävlingar" bakom mig. För utan dem hade jag inte vart där jag är idag, det kan jag stolt säga.

Jag är ju en sådan som gärna har lite för många järn i elden samtidigt. Nu har jag med kommit på en del idéer och några utav dem vill jag sätta i verket redan under nästa år. Jag får se vilka utav dem som faktikst i praktiken blir gjorda och vilka som ännu bara finns uppskrivna i hjärnkontoret.

Som jag skrev i början så hade jag väl egentligen inget att berätta/skriva denna gång, men jag kände ändå för att skriva lite.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0