Boka in 8 mars...

iaf har jag gjort det, 8 mars tävlas det på Wolrd Challenge, vilket jag i tidgare inlägg nämnt. Men nu ikväll för ca 20 min sen anmälde jag mig. Det kommer förhoppningsvist bli en kul tillställning, försöker se det enbart som en skoj grej.

Jag vet att jag i tidigare inlägg nämn att jag ska börja skriva på engelska efter nyår, tror jag vet på ett ungefär hur jag tänkt lägga uörsta tiden se lite annorlunda ut med inläggen, kan vara dubbla inlägg ibland ett engelskat och ett svenskt, och ibland om jag skriivt något kort så kan det finnas både svenska och engelska i samma inlägg.

Idag har jag varit på sthlmsklubben och tränat med dem. Var kul att bryta lite igen, senaste armbrytarpasset jag körde var innan lucia, så iaf över två veckor sen... Räknar inte med den träningen då jag dan efter tävling tränade för dte kan jag inte kalla träning direkt. Var mer skojbrytning iaf för egen del.

Jag funderar på att köpa en kamera nu i dagarna så att jag kan uppdatera bloggen från nyår med bilder... Blir lite roligare då med eftersom jag kan fota även för klubben då, dme gångerna jag tar mig upp på träninge i Storuman men även självklart även fota träningarna i Lycksele...
 
Sedan blir det även skoj att kunna se den egna träningsutveckligen i bilder...

Nu på nyår så var det först planerat att jag skulle befinna mig hos bumbi i ö-sund men jag blir st så att hon kommer ner hit så vi firar här istället. Blir skoj att träffa hon igen, har inte träffat min Bumbi sedan innan flytten vilket var i början av juni någon gång.

Efter nyår ska jag även komma igång med träningen igen efter några veckors vila längtar som attans te att sätta min fot på gymmet igen och köra ytterligare ett hårt pass.... Detta är inget nyårslöfte utan mer bara viljan att komma igång igen efter lite lathet några veckor...

Fast... jag funderar på om jag inte ska testbörja redan nu med det engelska redan nu... inte i detta inlägg men i ett helt nytt...  kommer ändå inte på något att skriva på svenska mer för stunden...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0