Träningsschema och regelbundet ätande

Igår kväll/natt satt jag och Karin och planerade träningsschema så nu har jag en mall som jag sak fylla ut med lite mer detaljer. Men det blir iaf som det ser ut nu, 4 dagar med träning, men jag sak försöka fylla ut iaf en eller två dagar till. Då är både, gym och armbrytning inplanerat. Jag hoppas dock, eller mer ska se till att tills årsskiftet ha ökat på iaf en dag i veckan med träning.

Sedan denna vecka har jag kommit igång med att lägga upp speciella tider med att äta, så nu de här dagarna jag gjort det känns det som att jag har ätit mest hela tiden men jag antar att det kommer ändras lite mer sen när jag väl börjar plugga och träna mer. Men jag vill att det ska fungera nu åtminstone i några månader. Sen kommer det väl i fortsättningen att sättas i rutin och jag gör det av bara farten...

Nu på måndag börjar jag dessutom plugga och då startar "kampen" eller vad jag nu ska kalla det för att jag ska kunan bygga på min dröm om att en dag bli utbildad armbrytartränare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0