sådan dag

Ytterligare en dag på OS är snart avklarad och snyggingen Thorkildsen tog guld i Spjut, en av de saker jag verkligen inte velat missa nu under OS. Han är ju verkligen något att vila ögonen på under spjuttävlingarna.... Sen vart det ju bara ett VÄLDIGT STORT plus i kanten att han tog guldet.

Denna vecka har inte blivit något gymmande då den jag gymmar med inte kunnat och jag inte orkat dra iväg själv, och sen var jag på begravning då en av mina trogna bloggläsare avlidit. Det var en himla fin begravning med närmare 1000 personer på plats under begravningen i Linköpings Domkyrka.
 
På Måndag far jag hem igen till mig och det blir så skönt, då väntar gym på kvällen och jag hoppas att det blir ett tufft träningspass, ska även kolla upp när dem börjar med att bryta igen i Lycksele. Längtar efter att få köra ett tufft brytarpass igen.

En hård träningshöst står nu framför mig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0