kackelmaja...

... det är jag under ett träningspass.

Haha, idag var jag och bröt arm här i Lycksele första gången på ett år. Var skoj, vissa vinklar bröt jag mig slut i så, armen känns något eller några kilon tyngre. Men ändå lyckades jag trots allt prata sönder en stor del av träningen.... som vanligt.

Hoppas jag har mer att ge nästa tisdag, då är jag förhoppningsvist lite lite starkare och lite klarare i huvvet för mer tekinik kunnande.

Idag fick jag mer teknikträning än vad jag har fått på ett år, så himla härligt, iaf känns det som jag har fått den mängd teknikträning. Jag har ju själv mest stått och tränat ut, men nu vart det jag som fick veta... Vet ej hur jag känner över det.

Jag känner iagf nu än att jag INTE vill träna på SM nästa år, jag har inget där att göra då, jag ska vara där och se på och bara hejja.

Gymmade inget igår men hopps jag kommer iväg på torsdag. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0