dags igen...

Japp, har inte bloggat på ett tag nu, men måste komma igång igen.

På måndag ska jag te en sjukgymnast i storuman för att höra lite om hans åsikter kring min handled, förväntar mig inget större utav han utan vill mer bara prata eftersom han höll på med idrottsskador.  Och så vill jag veta lite vad jag behöver göra för att få min handled att bli bra igen, (har slitning på ledbandet i vänster handled). Tidigare har dem nästintill vänt ryggen till bara för att jag har varit armbrytare, men hoppas nu iaf kunna hålla en seriös konversation med han och ta reda på lite mer. Vill ju kunna tävla och ge fullt ut utan att en total skada sker. 

I morgon ska jag dessutom ner till gymmet igen, inte ens det har blivit av senaste veckorna. 

Längtar att få bryta arm igen, vill köra på ordentligt. 

1 sep kommer jag att börja plugga igen, kom in på utbildningen som jag har sökt, Ledarskap- och coachingprogrammet, så nu kommer jag att i 3 år plugga idrott. Är nyfiken som attans.

Nä nu ska jag gå och äta mat. Är hungrig


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0