Ännu ett pass på gymmet

Idag har jag kört ytterligare ett pass på gymmet och obligatoriska dagar nu framöver att gymma är måndagar och torsdagar. Perfekt att börja med, jag och Katrin kom fram till att det käntes bra, vissa veckor kanske det pga av jobb eller annat som händer blir två andra dagar, beroende på hur den veckan ser ut.

Dagens pass var väl inte så jätte hårt men jag kom igång och körde lite iaf. Någonting är bättre än ingenting alls, och jag kommer förhopningsvist att kunna blogga mer nu framöver. När skolan kommer igång måste jag ut och springa lite mer mellan dagarna då jag kommer gymma och förhoppningsvist så blir det mer armbrytning med, får se hur träningarna här i höst ser ut.

Jag känner verkligen att kroppen min mår bra av träning, det är det som jag behöver ordentligt mycket av, olika slags träning med. Jag hoppas verkligen att jag är i bra form lagon till nyår. Då vet jag hur mycket jag på ca 4-5 månader kan utvecklas styrkemässigt.

Får se vad för mål jag kommer lägga upp nu när jag börjar träna, om ca 2 veckor vet jag väl lite mer vad som kan kännas rimligt. Äter nu en banan, himla gott efteråt. Nästa pass på måndag, ser jag redan fram emot.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0