träning vs. pluggande...

Både är minst lika viktigt men det som tyvärr nu måste komma i andra hand är det som jag tycker är det mest roliga, nämligen träningen. 6 veckor kvar till studenten och egentligen enbart 2 veckor kvar till SM.

Idag om två veckor är det invägning, vi bör vara på väg ner den här tiden då. Inte hinner jag träna någon armbrytnign nu innan SM och det är lite frustrerande eftrsom jag vet att jag har vissa saker som måste finslipas innan SM för att jag ska kunna känna att jag har ynka chans på medalj i iaf höger.

Det får nu bli springande och träna med gummiband samt mentalträning nu till SM, med detta så kanske jag kan kunna lyckas något sånär bra då.

Det ska bli så förbannat kul att bara få träffa alla igen och se hur det går för dem.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0