riktigt snart är det SM.....

Träningen gick bra igår även om formen ännu inte finns.

Kan ju träna obehindrat nu, men det går ändå inte helt och hållet. Är ju jobbigt, måste springa mer nu innan SM kasnke är det som jag behöver. Att bara få ur mig allt hehe, kanske även sätta mig i Bastun en stund bara för att koppla av ordentligt.

Vi får se hur det blir, ska springa på onsdag, det blev ju missat i förra veckan... inte så bra jag vet. Men nu ska jag se till att göra riktigt bra på onsdag och det borde gå lättare nu än förra gången.

Äsch, bara ge sig in på att nu är man här igen, dvs ca 2 veckor innan SM, bara se till att klara av det när det väl är dags.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0