nya vinster och ännu mera träning....

I lördgas tävlade jag i Skänninge på Smash Arm och jag kammde hem första platsen i +65 kg senior höger arm och tredjeplatsen i vänster arm samma klass.
Känns skoj, tyvärr hade jag inte den adreanlinkick som jag brukar få vid bordet så det var frustrerande.

Nu är det dessutom bara en månad kvar till SM och nu är det bara extrem rejäl hårdträning som gäller. Jag ska komma i form igen till SM, då ska jag ha den vanliga adrenalinladdningen, untran minsta tvekan. Måste ju veta om jag än håller formen.

Får segbryta nu på träningarna så att åtminstone det fungerar sen blir det sista träningen innan SM att faktikst bryta mycket starter. Så att även dte fungerar riktigt bra.

Jag vet att min klass kommer att vara riktigt tuff och en av de svåraste jag har att bryuta mot i åpr är ju Linda Dahlgren, men henne ska jag ta... Det är iaf målet. Jag har tagit henne en gång i tin, så varför ska jag inte kunna göra det igen?

Härligt med träning på torsdag, då blir det hårt... Hehe, hoppas bara att kroppen orkar det och inte säger ifrån som nästan alla träningarna sedan oktober haha...

Kanske med en löptur i veckan, får se hur det blir. Jag hoppas det blir av...


Kommentarer
Sanna

Skönt att blogg.se funkar nu igen, tråkigt att det inte blev något byte bara .:(

2008-04-01 @ 09:41:15
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
E

Grattis! Du är jätteduktig! Bäst, helt enkelt!

/ Saras fanclub

2008-04-02 @ 17:29:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0