lördagskväll imorgon väntar träning

Onsdagens springtur  var helt okej, var slut som bara den efteråt men det kändes skönt. Det kändes att jag inte sprungit på ett tag för jag var helt slut efteråt men i benen kändes det att det var efterlängtat, det gick rätt enkelt trots att det var tungt. Jag skulle vilja veta hur mycket jag har förbättrat min kondition sen innan jag började springa. Vet bara att det är mycket.

26 dagar kvar till SM och jag är taggad som bara den och efter torsdagens armbrytarpass känns det riktigt bra, formen börjar komma tillbaka och imorgon blir det nog ett riktigt hårdkörarpass, det är vad jag hoppas på iaf.

Nästa vecka bör träningen flyta på riktigt bra då med hoppas jag och blir det då kanske till och med bättre då så är det bara en fördel. Jag måste nu köra tungt på träningarna lite för tungt för att jag ska bli starkare. Jag känner nu viss motivation vid bordet på träningarna och det är ju bara till min fördel, hoppas sedan te SM att tävlingsmotivationen finns där med då.

-70 känns inte omöjligt nu för min del, är inte långt ifrån nu och nu jävlar är det bara ren jävlar anamma som behövs för att jag ska vara i grym form till SM.

Jag kämpar starkt för att komma på pallen, sedan får vi se hur det väl slutar.



Kommentarer
http://TUMADRE.blogg.se

åh så duktig du är som orkar träna så mycket!

2008-04-05 @ 21:26:35
URL: http://TUMADRE.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0