Fjärilar i magen och väldigt nära i vikt nu.

Imorgon gäller det, då bär det av ner till Vimmerby och invägning sedan när vi väl kommer fram. Nu ligger jag i vikt på 70.7, iaf morgonvikt idag och så mycket tyngre FÅR jag inte bli, hehe, men nu är det nära, nu känner jag av att det bara är att ge sig fan på att klara vikten. Det blir en tuff resa ner men det är sånt man får acceptera.

Igår, for mina Alaska töser vidare, Nora och Erika har i 6 månader jobbat med slädhundar i Alaska och igår kom de hem te Sverige igen så nu har de farit vidare hem. Det var så himla skojsigt att få träffa dem. Jag kände att jag faktikst hade saknat dem, ganska så mycket under den tin de vart iväg. Är nog länge sen jag fnittrat så mycket sosm jag gjorde då. Synd, men förståerligt, att de inte kommer med på SM i helgen. Det är ju dock inte länge kvar ändå tills jag får träffa dem nästa gång om drygt en månad bär ju flytten till Lycksele av.

Nu blir det att under dagen att se till att hålla kroppen i form och slappna av då kommer ddet sista kilot att gå hypert lätt att bli av med...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0