Endast 18 dagar kvar till SM

Och min tävlingsmotivation saknas ännu.

Om vore som det brukar så skulle jag redan nu känna av adrenalinet i kroppen och jag borde börja lägga upp mål på hur jag ska göra för att ta dem som jag anser vara tuffaste motståndare för mig.

Jag känner inget sug efter tävling alls nu och det kommer inte vara kul att fara på ett SM utan att vilja kämpa järnet. Träningarna är det enda som fungerar nu och där kan jag vara fullt motiverad, och få adrenalinkikar, men de fungerar bara på träningarna. Vad gör jag för fel som inte får den där behövande adrenalinkicken vid tävlingsbordet?

Det ska iaf bli kul att få träffa alla härliga armbrytare igen. Nu får man ju se vilka nya talanger som dundrar igenom på junior sidan men även vilka gamla juniorer som nu är seniorer och är riktigt duktiga nya & gamla seniorer.

Jag får väl helt enkelt se till att bara ge järnet och bortse att adrenalinet kanske inte är där på tävlingen. Får väl bara gå in och ha kul med att träffa folk.

Snart ska jag fara och träna, får se hur det kommer att gå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0