Endast 16 dagar kvar till SM

Nu är det riktigt kort tid kvar till SM och åtta trogna Armbrytare far ifrån Sthlm, riktigt kul blir det. Dessutom så är vi 5 tjejer och 3 killar det är bara jätteroligt.  

Nu ska jag dessa dagar som är kvar köra lite handled, springa i morrn och sen köra mentalträning, allt så att jag kan ladda upp rejält på tävlingsdagarna.

Dessutom så ska jag se till att även peppa andra, hehe. Jag kommer nog att skrika en hel del under dem två dagarna, iaf om jag känner mig själv rätt.

Nu ska jag ge järnet på att se til att bara göra mitt bästa under SM helgen. Något annat är omöjligt, jag kan inte göra annat än mitt bästa.

Resultatet märker vi i efterhand.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0