en vecka återstår....

Solen skiner och det är underbart väder...
Studenten är nära, endast 5 veckor bort och om 7 dygn så är jag i en bil på väg ner till vimmerby för att för 5e gången under min armbrytar "karriär" ställa upp på SM.

Jag börjar bli lite nervös, 71,5 kg ungefär är vad jag ligger på just nu, nu är det bara att med viljan ta mig ner till just under 70, det kommer att gå skit bra, har mindre att gå ner nu denna vecka än vad jag hade under sista dygnet på VM det är härligt.

Nu är det riktigt nära inför SM och det är så himla härligt att det är nu igen...

Sitter nu och blickar tebaks på de tidigare SM som jag ställt upp på och märker på så vis hur mycket jag utvecklat mig, är kul att tänka på det på så vis... Det är en kick i sig att se det på det viset.

Ne, nu är det bara till att fokusera till 120% på SM och sen göra sitt absoluta max-bästa där hehehehe...


Kommentarer
Max

oj, det var mig något ovanligt, coolt!

2008-04-24 @ 11:57:40
URL: http://enlitenpojkeutanliv.blogg.se/
E

Det komme rå gå skitbra! Längtar!

2008-04-24 @ 17:04:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0