Ännu en inte 100% träning...

Jag hann dock iväg igår till träningen,var riktigt skönt att komma dit och bara få "vila" genom att köra ett hårt armbrytarpass som gick rakt uppåt åt helt fel håll... Haha...

För dem som vill veta hur min träning går för stunden så går det inte alls, jag klarar dock av träningen och är inte helt slut efter 2-3 bryt på en träning. Så det har ju stegvist gått lite uppåt, men inte i rätt fart, jag tror t.o.m. att en snigel skulle ta sig fortare fram än vad min träning för tillfället går uppåt och framåt.

2-3 Maj är för de som inte redan vet det dags för min träning att visa sitt resultat eftersom det då är SM. styrkan börjar fungera något sånär när jag bryter men det är låååångt ifrån bra, och motivationen finns där inte alls, inte ens om jag låtsat.

Det är bara att då väl på plats köra så som jag har tränat och sen se hur resultatet blir.  Något annat går ju inte.


Kommentarer
Storasyster

Det är F*N bara att ta sig ut. När man väl börjat är det svårt att låta bli. Du minns väl rundan du och jag sprang? Den går ju att korta av på flera ställen så den blir kortare...
Sen tar du i din egen takt. Inte för ofta och inte för fort, det är då risken är STOR att du skadar dig och får löpning att kännas trist!

keep run

2008-04-18 @ 20:19:04
URL: http://hjortronflickan.blogg.se
E

Heja Sara! Du är bäst! Puss!

2008-04-19 @ 17:39:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0